Sheena Phua Sekat Preetipls

Salam sejahtera, para pembaca setiaku!

Baru minggu lepas kita bincang tentang isu perkauman yang diperdebatkan dalam talian.

Baru-baru ini, influencer tersohor, Preetipls atau namanya, Preeti Nair memberi tindak balas terhadap komen Sheena Phua mengenai peristiwa ini.

Di IG Story Sheena Phua, dia telah kongsikan artikel dari lelaman songsang ‘GoodyFeed‘ dan menyatakan bahawa artikel yang ditulis lelaman tak sahih ini “tidak berat sebelah”.

Namun, Preeti cepat menepis dan menyatakan sebaliknya. Malah, artikel itu sebenarnya tetap berat sebelah kerana ia menyebelahi pihak Sheena. Macam… nak buktikan Sheena ni tak bersalah. Check-check kawan dia eh yang tulis? Tak ke begitu, Wayne Loh?

Bukan itu saja, Sheena juga telah menyekat Preeti dan adiknya, Subhas di IGnya.

https://www.instagram.com/p/B2tWHF0FtK1/

Ekcili, hampir satu kampong lah disekat. Semua yang ‘menegur’ di ruang komen Sheena disekat. Segala komen ‘negatif’ dihapuskan!

Amboi Cik Kak ni… Dah salah nak padam bukti.

Kalau betul ‘halangan’ yang dimaksudkan itu dua jejaka tinggi dan bukan lelaki Sikh, kenapa padam IG Story tu? Ape je.

Hais, dah salah tu mengaku je lah. Jangan jadi bodoh, ye?

– Pengkritik Sandiwara

Baca lagi:

One comment

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s