Sarah Aqilah: Kami minta maaf sekiranya terlepas pesanan anda

Salam sejahtera, para pembaca setiaku!

Nampaknya Sarah Aqilah telah pun belajar dari kesilapan. Dan mungkin mengambil sedikit panduan daripada Cef Bob!

Baru-baru ini, pemenang Anugerah itu telah mengongsi di IGS tentang bagaimana dia dan pasukannya bertindak akan pesanan puff yang tergendala.

Dalam IGS itu, pengasas BFF Avenue itu berkata:

Kami benar-benar meminta maaf sekiranya terlepas pesanan anda…

Jika anda tahu sesiapa di mana pesanan mereka terlepas, jangan teragak-agak untuk hubungi kami dan kami akan menghantarnya kepada anda/mereka, pada keesokan hari penghantaran, FOC.

– Sarah Aqilah

Ha? Kan lebih afdal dia cakap ni kepada Hardy Hzn berbanding bagi jawapan $1 eskrim tu? Kalau lah dia buat pemulihan perkhidmatan terhadap Hardy seperti ini, kemungkinan besar nama Sarah Aqilah takkan diburukkan lagi di alam maya!

Namun, IGS ini menimbulkan tanda tanya. Masih ada puff yang tak terhantar? Bagaimana pasukan Fluffy Puffs by Sarah Aqilah mengendalikan tugas mereka sampai terlepas pandang pesanan? Takde excel worksheet eh untuk track ni semua?

Kami harap Sarah benar-benar dah belajar dari kesilapan dan tidak akan melayan pelanggan dengan penuh kesassyan lagi. Nanti kang pelanggan buat aduan kat CASE amacam? Mampui.

Tapi sebelum Sarah ‘taubat’, dia jugak ada perli kejadian $1 ni.

Sesungguhnya kami tak faham apa kena mengena $1 ni dengan derma-derma ni semua. Ni seolah-olah dia kata si Hardy ni miskin dan perlukan $1 untuk makan? Apa?

Dan pada orang yang kecam Sarah kerana rumahtangganya, janganlah. Takde kaitan pun.

Walau bagaimanapun, pada pendapat saya, insiden $1 tidak akan dilupa warganet. Bak kata pepatah:

Terlajak perahu boleh diundur

Terlajak kata? Sakitlah dubur

Sekian.

Pengkritik Sandiwara

2 comments

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s