Gunting The Series: Episod 5

Salam sejahtera, para pembaca setiaku!

Sudah masuk episod ke-lima! Dan kes klorox dalam produk mereka dibiar begitu saja? Tiada berita tentang penangkapan si penjenayah tu? Hmm ok.


Episod 5

IMG_5414

Di acara Barber Showdown, semua orang saling mengenali. Maklumlah, dalam bidang yang sama. Tetapi tiada seorang yang kenal Zikri.

IMG_5416

Para penganjur yakin Taufik boleh menang pertandingan ini! Wow, fixed competition?

IMG_5417

Zikri tidak ingin bersalaman dengan Taufik. Duh. Riak.

IMG_5418

Najib menyuruh Sunny menolong Daniella mengangkat sofa ke rumahnya untuk menebus kesalahannya haritu. Ini adalah pengajaran minggu ini!

IMG_5419

Nampaknya, semua orang sudah tahu tentang bakat terpendam Adi dan inginkan dia menukar/mengitar semula perabot lama ke perabot baru.

IMG_5420

Macam world.

IMG_5421

Mereka tidak ingin mengupah movers dan mempunyai masa yang sukar mengalih sofa tersebut.

IMG_5422

gov.sg ad.

Najib ingin menukar kerjaya! Oleh itu, mesej ini ditajakan khas oleh badan pemerintah!

IMG_5425

Dia tetiba mendapat videocall daripada keluarganya dari The Philippines.

IMG_5426

Mereka berdua H2HT.

Wow macam kat wrestling match!

IMG_5428

Zikri, Taufik dan dua lagi mamat mara ke peringkat seterusnya. Budak-budak yang mengutuk Zikri ditegur Taufik.

Also, kenapa semua yang bertanding ni lelaki? Sexism atau meritocracy?

IMG_5429

??????????? Padahal dia letak kayu je kat atas kot. Setakat tau… Abeh orang nak hype her talent. What even!

Ni la orang muda sekarang. Nak berjaya tapi teragak-agak nak tingkatkan diri. GOV.sg ad 2.

IMG_5433

Hisyam tidak menyokong Taufik dalam showdown tersebut tetapi Taufik dah pun masuk ke peringkat seterusnya. Katanya malu kalau taufik tak menang hahaha.

Ok, tbh this is just a boring filler episode tau???? URGH.

– Pengkritik Sandiwara

(Photos from Mediacorp Suria’s Toggle)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s