Sing’theatre persembahkan Little Shop of Horrors

Sing’theatre dengan bangganya mempersembahkan Little Shop of Horrors, salah satu kisah popular di dunia yang bakal memukau penonton dengan jenaka, seram dan irama mengasyikkan!

“Kami amat terujua untuk membawa Little Shop of Horrors kepada penonton Singapura,” kongsi Nathalie Ribette, Pengarah artistik Sing’theatre. “Penerbitan ini menjanjikan pengalaman yang tidak boleh dilupakan dengan lagu-lagu menarik, watak yang anda sayangi, dan sedikit sebanyak keseronokan yang mengerikan.”

Berdasarkan filem klasik Little Shop of Horrors, ia mengisahkan kisah Seymour, seorang pembantu di sebuah kedai bunga yang terjumpa tumbuhan yang agak pelik dengan seleranya untuk darah. Tumbuhan itu semakin membesar, sama juga dengan dilema Seymour dalam kisah komedi gelap ini!

Semakin selera tumbuhan itu membuak, lagi kecohlah keadaan!

Pementasan arahan TJ Taylor ini akan diiringi dengan muzik oleh Elaine Chan. Barisan pelakon yang akan menghidupkan pementasan ini ialah Andrew Marko, Vanessa Kee, Dwayne Lau,  Benjamin Koh, Tony Tong, Andrea Joy, Marissa Vojodi dan Nurulhuda Hassan.

Tiket bagi Little Shop of Horrors sudah pun dijual di wadah Sistic.

Dapatkan tiket anda di sini!

Ia akan berlangsung pada 12 hingga 28 April 2024, di SOTA Drama Theatre.

– Pengkritik Sandiwara

1 comments

Tinggalkan komen