Artis tua kahwin lagi, WhatsApp bergema

Salam sejahtera, para pembaca setiaku!

Rangkaian WhatsApp makcik-pakcik awal hari ini berkecamuk tatkala berita bahawa seorang selebriti lelaki veteran kahwin buat kali yang ketiga (allegedly).

Itulah yang ditulis dalam pesanan yang disebarkan beberapa kali (forwarded many times) di wadah semakin luput, WhatsApp.

Ramai pihak bertanyakan pihak kami sama ada ini benar atau tidak, padahal mereka sudah tonton video retis itu bersama sang isteri di WhatsApp mereka.

Dalam mesej yang disebarkan, ia mengatakan bahawa ia perkahwinan ketiga artis itu, manakala isteri barunya berusia 27 tahun. Mereka mendirikan rumahtangga pada 30 Januari lepas.

Pihak kami tidak tahu sama ada perincian di atas benar atau tidak, dan oleh itu, tidak boleh mengesahkan kesahihan maklumat tersebut.

Mesej itu juga muncul bersama video di mana majlis akad nikah dan persiapan perkahwinan ditunjukkan. Video itu dipercayai diterbit oleh hmpstudio.

Sekiranya anda ingin melihat video yang dimaksudkan itu (tapi pendek), anda boleh klik pautan bervirus ini.

Sebab utama Min rahsiakan nama DJ ni sebab dia tak publicly announce from his side, so tu je. Walaupun memang dah tertera di FB. K bye.

Orang kahwin kau sibuk nak sebar kat WA, pe sak.

– Pengkritik Sandiwara

2 comments

Tinggalkan komen