SR115: Episod 2-4

Salam sejahtera, para pembaca setiaku!

Mungkin ada sesetengah daripada anda yang menanti-nanti reviu drama ini. Dan saya mencari masa untuk menulis reviu ini. Namun, secara terus terang, saya rasa tidak banyak komen yang boleh saya berikan mengenai drama ini.

Ini kerana IT’S GOOD. Cuma persoalan yang berada di benak fikiran saya adalah… Mengapa White House atau UN or CIA ke apa tidak masuk campur? Ke mana perginya wakat Syarif? Watak Danial orang sumpahan/dalaman? Mengapa dilukis cap sabit apabila ditikam? Adakah penumpang yang lain masih hidup? Apa kaitannya kapal Jepun yang hilang dengan pesawat SR115? Bila watak Farhana dan Taufiq ingin jatuh cinta?

Itu sahaja soalan yang membelenggu di otak saya. Maaf kerana tidak sempat untuk menulis reviu penuh yang padat dengan perincian teliti. Ini kerana saya amat sibuk dengan sekolah, hidupan peribadi, dunia cinta, bisnes keluarga dan juga kerja baru saya di Mediacorp.

MY GPA dropped ok so mungkin saya tidak akan berada di sini sekerap tahun lepas tetapi #siscube untuk update ringkas ke apa.

– Pengkritik Sandiwara

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s