Previu: Boeing Boeing oleh W!ld Rice

Salam sejahtera, wahai pembaca setiaku!

Adakah anda semua sedang sibuk membuat persiapan Hari Raya? Sibuk menganyam ketupat, pasang langsir dan buat kuih sehingga sahur? Inginkan percutian ke luar negara tetapi tiada masa kerana suami atau anak sentiasa memerlukan anda? Usah risau! Saya ada jalan penyelesaiannya!

Untuk melegakan minda anda yang amat seteres, apa kata saya sarankan anda untuk berlepas bersama Boeing Boeing yang kini kembali buat kali ke-empat! KAU MAMPU?

Diarah oleh Pam Oei, pementasan komedi ini juga dibintangi oleh Rodney Oliveiro, Shane Mardjuki, Oon Shu An, Rebekah Sangeetha Dorai, Bibeth Orteza dan Judee Tan!

Siapakah diantara tiga pramugari ini yang mampu menambat hati buaya darat, Bernard?

Anda pasti akan rasa seolah-olah berada di udara bersama pramugari-pramugari antarabangsa yang amat mencuit hati ini. Tekanan Raya konsperm hilang apabila anda berada di “pesawat” Boeing Boeing kerana makcik-pakcik tidak akan berada bersama anda untuk menanyakan tentang bila nak kahwin atau bila nak ada anak ketiga, huhu!

Jadi, apa tunggu lagi? Cepat-cepat tempah tiket penerbangan anda di Sistic! Pesawat-pesawat eksklusip ini akan berlepas dari 23 Jun hingga ke 22 Julai di Panggung Victoria.

Pengkritik Sandiwara

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s